Usmjerenje studija

Komunikacijski menadžment

Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje komunikacijske znanosti.
Nastavni plan:
Podijeli s drugima:
Kratke informacije
Studij
Komunikacijski menadžment
Način studiranja
Redovni, Izvanredni
Način izvođenja
Online
Trajanje studija
2 akademske godine, 4 semestra
ECTS
120
Cijena jedne godine studiranja:
3.300,00 €
Stručni naziv nakon završetka studija
magistar / magistra komunikacijskog menadžmenta
(mag. comm.)
Voditelj/ica studija
dr. sc. Stjepan Lacković, prof. v. š.
Detaljni opis

Zašto ovaj studij?

Stručni diplomski studij Komunikacijski menadžment obrazuje komunikacijske menadžere koji imaju znanja iz ekonomije, politologije i sociologije, razumiju društvene tokove, posjeduju znanja iz zaštite okoliša, održivog razvoja i socijalne odgovornosti radi održanja odnosa s dionicima, a uz znanja iz komunikologije razumiju i psihologiju i metodologiju istraživanja u društvenim znanostima.

Glavni trend u gospodarstvima Europske unije sve je veći prijelaz s proizvodnje na pružanje usluga, a upravo je učinkovita komunikacija pretpostavka kvalitetnog pružanja usluga. Današnje poslovno tržište obilježava velika konkurencija, kao i dominacija novih tehnologija, tako da je od velike važnosti biti vješt komunikator.

Studij Komunikacijski menadžment omogućuje studentima da dobiju dobro opće obrazovanje iz društveno-humanističkog područja te iz znanstvenih polja sociologije, politologije i psihologije, uz razne teme kao što je, naprimjer, pop-kultura. Naime, cilj tog studija nije samo stvoriti učinkovite i sposobne menadžere već autonomne i samosvjesne ljude koji su u stanju kritički evaluirati i kompetentno procijeniti što se događa u svijetu oko njih, a posebno ono što nam se posreduje sredstvima masovnog komuniciranja.

O programu

Studij komunikacijskog menadžmenta pokriva nekoliko područja iz kojih slijede i referentna zanimanja. Studij integrira marketinške komunikacije, menadžment medija i zabavne industrije, komunikaciju novim tehnologijama te organizacijske i strateške komunikacije. U segmentu PR-a i marketinških komunikacija studenti uče kako iskoristiti vještine pisanja i govorne vještine, kako provesti istraživanje ponašanja potrošača ili medijsko istraživanje te kako na temelju njih napraviti strateški komunikacijski plan te procijeniti i mjeriti njegov efekt.

U segmentu menadžmenta medija i zabavne industrije studenti se medijski opismenjuju, osposobljavaju se za razumijevanje osnovnih pravila medijske retorike i audiovizualne komunikacije te za pisanje, snimanje i produciranje vlastitog audiovizualnog djela. U segmentu komunikacije novim tehnologijama studenti uče razumijevati učinke novih tehnologija te će se upoznati s njihovim osnovnim konceptima i teorijama, kao i s najnovijim dostignućima u polju novih medija. Područje menadžmenta korporativnih komunikacija posebno je zanimljivo za studente koji planiraju izgraditi karijeru ili pokazuju interes za područja ljudskih resursa, korporativnih komunikacija, strateškog planiranja, konzaltinga, lobiranja i za druge općenite menadžerske funkcije.

Komunikacijski menadžer

Komunikacijski menadžer dominira komunikacijom, što predstavlja njegovu najveću snagu i vrijednost koju donosi kompaniji. Diploma komunikacijskog menadžera fokusirana je na komunikaciju, a komunikacija su ljudi. Komunikacijski menadžer pokreće i motivira, identificira potrebe i interese klijenata i dionika, koristi podatke ne samo da bi razumio situaciju već i ljude koji su uključeni u nju. Konačno, u stanju je mjeriti učinke i rezultate, naučiti iz dobivenoga i stalno poboljšavati svoj rad. Sve to čini diplomu komunikacijskog menadžmenta sjajnom intelektualnom investicijom za naše studente.

Upravo zato svaka organizacija treba komunikacijskog menadžera, koji će omogućiti da organizacija posluje bolje i kvalitetnije, da daje bolje rezultate, da su joj zaposlenici motiviraniji i angažiraniji i da je njezina slika u javnosti upravo onakva kakvu najviši menadžment želi. Sve je to razlog za to što naši diplomanti rade u takvoj raznolikosti poslova, organizacija i industrija: zabavnoj industriji, medijima, marketingu, konzultantskim i lobističkim tvrtkama, kao predavači/treneri, glasnogovornici, savjetnici za odnose s javnošću itd.

Kolegiji i profesori
1. semestar
Predmeti
2. semestar
Predmeti
3. semestar
Predmeti
4. semestar
Predmeti
Ishodi učenja

Po završetku studijskog programa diplomanti će moći:

  • IU1 - Prosuditi vrijednost i korisnost komunikacijskih teorija, koncepata i modela za praksu
  • komunikacijskog menadžmenta.
  • IU2 - Preispitati standarde etičnosti i profesionalnosti koji se odnose na svekoliku komunikaciju s dionicima.
  • IU3 - Kritički vrednovati utjecaj globalizacije na profesiju komunikacijskog menadžera, s
  • naglaskom na posljedice internacionalizacije njegova/njezina radnog okruženja.
  • IU4 - Podržati komunikacijsku praksu u organizaciji koja uvažava kulturne vrijednosti dionika i sektorske zakonske odredbe.
  • IU5 - Kreirati strateška komunikacijska rješenja za potrebe komunikacijskog menadžmenta na
  • temelju informacija integriranih iz različitih izvora i perspektiva.
  • IU6 - Kreirati jasan, strukturiran i stilski uvjerljiv sadržaj s ciljem diseminiranja konzistentnog
  • narativa organizacije.
  • IU7 - Odabrati jezično i stilski prikladne forme u pisanju, govorenju i prezentiranju sadržaja.
  • IU8 - Kritički vrednovati ulogu i utjecaj tehnologije na odnos između organizacije i njezinih
  • dionika.
  • IU9 - Kritički vrednovati ulogu medija kao institucija u konstruiranju medijski posredovane
  • stvarnosti, s naglaskom na kritičku analizu potrošačkog društva.
  • IU10 - Preispitati politički, ekonomski, okolišni i pravni kontekst unutar kojeg organizacija djeluje.
  • IU11 - Procijeniti međuodnos između osnovnih sastavnica organizacije (misija, vizija, ciljevi,
  • interna kultura) i vanjskog konteksta (političkog, ekonomskog, društvenog, tehnološkog,
  • okolišnog i pravnog) i trendova.
  • IU12 -  Podržati interese organizacije služeći se tehnikama i metodama pregovaranja i interesnog zagovaranja.
  • IU13 - Mjeriti rezultate implementacije komunikacijskih planova koristeći jasna kvalitativna i
  • kvantitativna mjerenja.
  • IU14 - Evaluirati uspješnost različitih vrsta komunikacije i svih faza komunikacijskog procesa, a osobito uspješnost komunikacijskih kampanja i postignutost zadanih ciljeva.
  • IU15 - Kritički prosuđivati poruke i informacije u različitim njihovim manifestacijama, kao i vlastite i tuđe argumente i istraživanja.
  • IU16 - Upravljati odnosima s medijima i ostalim ključnim dionicima u svrhu podupiranja misije i ciljeva organizacije.
  • IU17 - Argumentirati odabir komunikacijskih alata i tehnika u odnosima s javnošću u provedbi
  • komunikacijskih aktivnosti na tradicionalnim i novim medijima.
  • IU18 - Rješavati komunikacijske probleme i krizne situacije u različitim organizacijskim
  • kontekstima (interpersonalnom, timskom, grupnom i medijski posredovanom) primjenom
  • prikladnih tehnika i strategija.
  • IU19 -Strateški i operativno upravljati organizacijskom komunikacijom koristeći teorijska i
  • praktična znanja o svim fazama upravljačkog procesa.
  • IU20 - Upravljati timom sastavljenim od različitih skupina ljudi.
  • IU21 - Upravljati komunikacijskim projektima primjenjujući pravila projektnog menadžmenta.
  • IU22 - Argumentirati važnost integriranja održivosti u ukupno poslovanje organizacije.
  • IU23 - Donositi odluke temeljene na istraživanju, analizi i evaluaciji u svrhu ostvarenja organizacijske misije te komunikacijskih ciljeva i strategije.
Program izvanrednog studija
Nastavni plan i program izvanrednog studija
1. semestar
Predmeti
2. semestar
Predmeti
3. semestar
Predmeti
4. semestar
Predmeti
5. semestar
Predmeti
6. semestar
Predmeti
Kratke informacije
Studij
Komunikacijski menadžment
Način studiranja
Redovni, Izvanredni
Način izvođenja
Online
Trajanje studija
2 akademske godine, 4 semestra
ECTS
120
Cijena jedne godine studiranja:
3.300,00 €
Stručni naziv nakon završetka studija
magistar / magistra komunikacijskog menadžmenta
(mag. comm.)
Voditelj/ica studija
dr. sc. Stjepan Lacković, prof. v. š.