Zašto Menadžment uredskog poslovanja?
Usmjerenje Menadžment uredskog poslovanja je interdisciplinarno područje oblikovano kako bi odgovorilo na izazove učestalih pravnih reformi te poduzetničkog društva. Intenzivira kompetencije prvostupnika ekonomije za upravljačku operativu u uredskom poslovanju. Promatrajući ured kao mjesto na kojem surađuju menadžeri, stručni radnici, tajnice/ci ili uredsko osoblje, poslovi koje obavljaju najčešće pripadaju jednoj od ovih skupina poslova: odlučivanje, upravljanje podacima, upravljanje dokumentima, komunikacija i arhiviranje.
Posebnost ovog usmjerenja je što uz temeljna znanja iz područja ekonomije student / studentica stječe i ostala znanja koja se u poslovnoj operativi svakodnevno traže. Osim na ekonomiju, studij stavlja naglasak na znanja iz polja prava a zbog čega velik broj državnih službenika odabire taj smjer, zatim informacijsko-komunikacijskih tehnologija (rad u Microsoftovu i Appleovu okruženju te razumijevanje i korištenje web-tehnologije), kao i na osnove menadžmenta (u vidu planiranja, organiziranja, donošenja poslovnih odluka i upravljanja ljudskim potencijalima). Sva navedena područja su pomno organizirana, kolegiji se nadopunjuju tako da student polako gradi svoju interdisciplinarnu bazu stručnog znanja iz područja ekonomije. Studenti /studentice se obrazuju za suradničke i operativne poslove kao i poslove srednje razine menadžmenta, kako u javnim i privatnim organizacijama koje posluju na domaćem i stranom tržištu, tako i u samostalnom poduzetništvu.
Studenti i studentice studijskog usmjerenja Menadžment uredskog poslovanja bit će osposobljeni za:
- analiziranje, oblikovanje i provođenje poslovne strategije na svim razinama dionika u procesu te učinkovito upravljatnje konfliktima i stresom među istima uz poticanje intrinzične motivacije.
- poznavanje pravila poslovnog komuniciranja radi postizanja optimalnog poslovnog učinaka ali i osobnog razvoja.
- primjenu informacijsko-komunikacijskih alata i tehnika za rad na konkretnim interdisciplinarnim zadacima u operativnom dijelu uredskog poslovanja.
- primjenu relevantnih pravnih normi u upravnom postupku kao i cjelokupnom uredskom poslovanju.
- identifikaciju potreba za promjenama u poslovanju te razumijevanje iracionalnosti u ljudskom ponašanju.
- upravljanje kvalitetom u uredskom poslovanju te donošenje poslovnih odluka prema trenutnim uvjetima rada i okruženju.