Kako funkcioniraju digitalni PR i digitalni marketing u svijetu medija generiranih umjetnom inteligencijom?
Odgovor na ovo i mnoga druga pitanja vezana za primjenu novih medija u kontekstu vizualnih komunikacija, digitalnog PR-a i digitalnog marketinga dao je Johnathan Andrew Roberts koji je gostovao na Specijalističkom diplomskom stručnom studiju Komunikacijski menadžment. Gostujuće predavanje održano je u sklopu kolegija Medijska istraživanja na 2. godini studija.
Johnathan Andrew Roberts odrastao je i školovan u SAD-u, radio je u obrazovanju i umjetnosti više od 25 godina. Osnivač je Zagreb Art Kolektiva (ZARK), neprofitne organizacije usmjerene na korištenje novih tehnologija kao sredstva ujedinjavanja umjetnika, edukatora, IT stručnjaka i poslovnih stručnjaka u kulturne, obrazovne i društvene svrhe. U suradnji sa zagrebačkim Muzejom suvremene umjetnosti redovito održava kreativne radionice za ljude svih dobi i društvenih slojeva.
Johnathan trenutno živi i radi u Zagrebu, gdje je osnivač/direktor Sekvoja Centra, škole za umjetnost i jezike. Također je suosnivač Blue Marble Translations, međunarodne tvrtke za jezične usluge.