Zašto ovaj studij?
Stručni diplomski studij Komunikacijski menadžment obrazuje komunikacijske menadžere koji imaju znanja iz ekonomije, politologije i sociologije, razumiju društvene tokove, posjeduju znanja iz zaštite okoliša, održivog razvoja i socijalne odgovornosti radi održanja odnosa s dionicima, a uz znanja iz komunikologije razumiju i psihologiju i metodologiju istraživanja u društvenim znanostima.
Glavni trend u gospodarstvima Europske unije sve je veći prijelaz s proizvodnje na pružanje usluga, a upravo je učinkovita komunikacija pretpostavka kvalitetnog pružanja usluga. Današnje poslovno tržište obilježava velika konkurencija, kao i dominacija novih tehnologija, tako da je od velike važnosti biti vješt komunikator.
Studij Komunikacijski menadžment omogućuje studentima da dobiju dobro opće obrazovanje iz društveno-humanističkog područja te iz znanstvenih polja sociologije, politologije i psihologije, uz razne teme kao što je, naprimjer, pop-kultura. Naime, cilj tog studija nije samo stvoriti učinkovite i sposobne menadžere već autonomne i samosvjesne ljude koji su u stanju kritički evaluirati i kompetentno procijeniti što se događa u svijetu oko njih, a posebno ono što nam se posreduje sredstvima masovnog komuniciranja.
O programu
Studij komunikacijskog menadžmenta pokriva nekoliko područja iz kojih slijede i referentna zanimanja. Studij integrira marketinške komunikacije, menadžment medija i zabavne industrije, komunikaciju novim tehnologijama te organizacijske i strateške komunikacije. U segmentu PR-a i marketinških komunikacija studenti uče kako iskoristiti vještine pisanja i govorne vještine, kako provesti istraživanje ponašanja potrošača ili medijsko istraživanje te kako na temelju njih napraviti strateški komunikacijski plan te procijeniti i mjeriti njegov efekt.
U segmentu menadžmenta medija i zabavne industrije studenti se medijski opismenjuju, osposobljavaju se za razumijevanje osnovnih pravila medijske retorike i audiovizualne komunikacije te za pisanje, snimanje i produciranje vlastitog audiovizualnog djela. U segmentu komunikacije novim tehnologijama studenti uče razumijevati učinke novih tehnologija te će se upoznati s njihovim osnovnim konceptima i teorijama, kao i s najnovijim dostignućima u polju novih medija. Područje menadžmenta korporativnih komunikacija posebno je zanimljivo za studente koji planiraju izgraditi karijeru ili pokazuju interes za područja ljudskih resursa, korporativnih komunikacija, strateškog planiranja, konzaltinga, lobiranja i za druge općenite menadžerske funkcije.
Komunikacijski menadžer
Komunikacijski menadžer dominira komunikacijom, što predstavlja njegovu najveću snagu i vrijednost koju donosi kompaniji. Diploma komunikacijskog menadžera fokusirana je na komunikaciju, a komunikacija su ljudi. Komunikacijski menadžer pokreće i motivira, identificira potrebe i interese klijenata i dionika, koristi podatke ne samo da bi razumio situaciju već i ljude koji su uključeni u nju. Konačno, u stanju je mjeriti učinke i rezultate, naučiti iz dobivenoga i stalno poboljšavati svoj rad. Sve to čini diplomu komunikacijskog menadžmenta sjajnom intelektualnom investicijom za naše studente.
Upravo zato svaka organizacija treba komunikacijskog menadžera, koji će omogućiti da organizacija posluje bolje i kvalitetnije, da daje bolje rezultate, da su joj zaposlenici motiviraniji i angažiraniji i da je njezina slika u javnosti upravo onakva kakvu najviši menadžment želi. Sve je to razlog za to što naši diplomanti rade u takvoj raznolikosti poslova, organizacija i industrija: zabavnoj industriji, medijima, marketingu, konzultantskim i lobističkim tvrtkama, kao predavači/treneri, glasnogovornici, savjetnici za odnose s javnošću itd.