- Studiranje na Stručnom diplomskom studiju Projektni menadžment u Osijeku – koje uspomene nosite sa sobom?
Većinom me za studij vežu zajednički, lijepi, duhoviti i ugodni trenuci, kako u radu i odnosu s kolegama studentima, jednako tako je i s profesorima, koji ne samo kroz formalni studijski pristup, neizostavna podrška su nam na način da uvijek stoje na raspolaganju, nego i u ne manje važnom neformalnom pristupu, gdje razgovorom, kada postoji povjerenje, istražuju naš uspjeh, interese, planirane aktivnosti što nama studentima stvara poseban osjećaj zajedništva i suučesništva u dijeljenju znanja.
- Koja znanja i vještine stečene na studiju biste posebno istaknuli?
Znamo kako su znanje, vještine i komponente ponašanja ključni pokazatelji razine samostalnosti i odgovornosti pojedine osobe. Stečene zasebne informacije naučiti povezati u teorije, modele te u konačnici njihovo razumijevanje i korištenje je ono što ovaj studij svojim kvalitetnim pristupom polaznicima nudi, odnosno znanja za specifično radno mjesto (project manager). Razvoj specijaliziranih stručnih znanja važan je alat primjenjivosti tehnologija, tehnika i praksi u različitim situacijama i prema potrebi. Kvalitetan kapacitet pristupa znanju i informacijama, iskustva iz najbolje prakse (know-how), koja se nisu odvijala samo u obliku tradiocionalnih predavanja, pridonijeli su mom profesionalnom razvoju. Kada je riječ o osnaživanju vještina, izdvojila bih komunikacijske, odnosno važnost učinkovitog prijenosa i razmjene informacija te uspostavljanja odnosa s drugima posebice kada je timski rad posrijedi. Pokazatelji ponašanja pojedinca kao što su prezentacije, usmeni i pisani izričaj, također neizostavne su kompetencije i obuhvaćene gotovo svakim kolegijem na ovom studiju.
Slobodna sam istaknuti još jedan važan element koji upravo ovaj studij izdvaja od ostalih, a to je kontinuirano upućivanje od strane profesora, na praćenje informacija o društvenim, poslovnim i političkim razvojnim tijekovima te učinkovito korištenje istih u radu s nama studentima što u konačnici rezultira zauzimanjem stavova iskazivanjem i izgrađivanjem vlastitog mišljenja studenata.
- Što ste kroz studiranje naučili o sebi?
Veliku pozornost dajem dijalogu, zatim promicanju suradnje i timskom učenju te neizostavno, kontinuiranim poboljšanjima (identificiranju prilika za unaprjeđenje i uklanjenje smetnji u procesima). U timovima su ljudi različitih osobnosti, ponašanja i stilova komunikacije. Shodno navedenom, naučiti postavljati pitanja koja potiču učenje, naučiti kako bolje surađivati i dijeliti stečena znanja na svim hijerarhijskim razinama u organizicaji, slušati povratne informacije i iskoristiti ih za daljnji napredak, stvoriti ugodnu radnu atmosferu i osnažiti međuljudske odnose, pristup je koji povećao moje kompetencije odnosno pridonio mom osobnom razvoju te boljem razumijevanju i povećanju interakcije s okolinom unutar organizacije.
- Koliko Vam je studij na Veleučilištu pomogao u napretku na Vašem radnom mjestu ili u pronalasku novog posla?
Model kontinuiranog učenja, poboljšanje postojećih znanja, podučavanje novim vještinama, pa i u konačnici osposobljavanje za drugu radnu ulogu, ključna je sposobnost tko želi napredovati u ekonomiji znanja, odnosno moj osobni napredak. Nastavno, ustaljeni obrasci razmišljanja i ponašanja u organizacijama su prošlost, a neizvjesna, dinamična i kompleksna okolina, zahtijeva sposobnost prilagodbe, što ujedno postaje ključna vještina organizacije, a samim tim i moja prilika za stvaranje novih poslovnih mogućnosti,
- Studiranje na Veleučilištu Baltazar Zaprešić: zašto DA?
Koncept agilnosti i kontinuirno učenje, odnosno sposobnost brzog prilagođavanja novim situacijama, trendovima i tehnologijama je model koji studij Projektnog menadžmenta na ovom Veleučilištu svojim kvalitetnim pristupom nudi. Bolja pripremljenost sadašnjih i budućih polaznika Projektnog menadžmenta za boljom iskoristivosti novih prilika u nestabilnom tržišnom okruženju, siguran je put u pronalasku poželjnog radnog mjesta.